hmmm nu passar d..!

Fan kollade precis på en film om Paris nyss och kände lite saknad till den staden, även fast man inte riktigt kanske uppskattade den när man väll va där så nu när man kollar tillbaka så var det riktigt nice! Man behöver fan bara dra iväg och känna att man bryter vardagen istället för att leva i samma ruta all the time.... tunnelbanan, drottininggatan, berns (och alla andra lame uteställen i Sthlm) ... allt är som en hakad skiva!!!!!!!
Måste åka iväg i sommar och det kommer bli NYC!!! inte nån tråkig sista minuten hahahha som Jona vill.... det kan bli grymt skönt och komma till sol och bad... men fett mer roligare att uppleva en stor stad ihop!!!!


Kände fan för att röra på mig efter att ha umgåtts med Diesel & Ledoro ett tag så det va jävligt skönt att dra in til stan och träffa Victor och käka på Vapiano. Drack rödvin till maten och jag svääääärrrrrr det finns inget bättre än god röd vin till maten! Sen känner man sig jävligt gammal när vissa säger att man är gammal när man börjar dricka vin till maten men mitt råd är då fan U got to try it!!!



VAPIANO I GAMLA STAN!!




ikväll blev det film och te och godis.. så nu är man uppblåst som en jävla tjockis hora!! Ska fan börja träna kan inte se ut som en uppblåst ballong fan!! Har juh SATS kort så kan lika gärna uttnyttja det fan!!:)
Idag kom Dannisa hem från gbg!! Welcome back bitch! Hope u had a nice time..:) hahaha okeey har inget att skriva om egentligen. Hänger bara här på bloggen för man e lite utråkad!!  Victor är ute ikväll med sina lebb vänninor och har kul medans jag sitter hemma med mina älsklings vovvar och kärring  Dannisa och snart ska vi se en till film....:)


Sleep tight..!!:)




ANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0