länge sen sist!

Nu har jag svårt och sova! varit i tanto med Victor, Dannisa , Jessica och Julia! och såklart med våra hundar och stekta som fan!
Min bränna som jag har nu skriker ARBETSLÖS!!! hahaha för man har tiden att sola som fan!

Såå för att göra lite uppdates! Så vad har man gjort senaste tiden??

Va på Konstfacks fest med Sham o Zhala och Lucaz och det va nått nytt och faktiskt kul som fan! Cookie Jar ( Kakan) Dj:a så det va faktiskt grym musik

Sen har jag varit mkt med allt och alla och varit ute för det mesta och hinkat öl i solen! Så nice har det varit!

Igår köpte jag och Thony biljetter till JAzz festivalen för att se Missy Elliot på lördag! Asså det kommer va sick!! och träffa Brandon kommer oxå va riktigt nice! Kommer väll va att dra ut hela helgen och visa han Stockholms dåliga uteliv hahaha!


På torsdag ska jah och jonis och såklart dem som vill med till debaser för att se Maskinen spela! Så det kommer bli nice:) det roliga e bara att en av arrangörerna till festen är T shirt TÖNT store så vi får väll se hur länge jag e inne där tills jag blir utkastad hahahah:)

Lunch med Samantha imorgon och please GOD håll kvar solen!!!

Nu har jag Ledoro och Diesel i min säng... ska se ifall jag kan klämma in mig där.. hahaha!


Sleep tight!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0