MISSY ELLIOT PARTY!

Precis som jag visste så skulle lördagen så MISSY ELLIOT skulle uppträda bli en fucking grym kväll, och vilket det blev också! Såklart min "Partner In Crime" Victor och jag fucka upp hela kvällen med flipp på konserten! Har juh väntat på Missy Elliot ska komma i 8 år fan! Och finally! så fick vi se henne!
Även på fredagen så hängde jag med min polare Brandon som kom från California till Stockholm för att jobba med Missy, så nice, vi satt på söder och snackade massa skit och drack! Riktigt kul och äntligen träffa han fan!

Efterfesten i lördags var på Berns! Och det var grymt!!! Fick träffa henne och bara det va ncie och festa med Thony och Brandon!!! Oförglömd kväll!! Die Fucking Love!

Some Pics!!
:)





I Die for her!









BRANDON PREFORM! (DÅLIG BILD DOCK)





AT BERNS!!





Having fun with the new artist Sharaya! :)




AND WITH MISSY!!


AND WITH BRANDON :)





GRYM KVÄLL!!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0