Nu är man hemma igen!

kom igår hem från Paris efter varit där med jona i 6 dagar!! Det va skönt och komma iväg med jonis:)

var fett kaos på vägen ditt och på vägen hem... men det lyckades bli bra till slut i alla fall! Vi båda kom överens om att det kanske inte är en stad som vi kommer åka till igen men vi skrattade väldigt mkt och åt massa gott och drack skit sköna drinkar..:) men det bästa av allt var väll champagne längst upp på Eiffel Tornet..:)bilder kommer :)

Nu är jag hemma med Dannisa och kollar på film och leker med hundarna..:) rätt skönt att va hemma men saknar värmen från Paris för det var ungefär 16-17 grader där borta..:)

Nu ska jag leka med ledoro och diesel..:)



föressten Im bold again:)



jag i hotell rummet .,... ville faktiskt ha kvar håret men ska spara på bättre sätt den här gången..:)


Kommentarer
Postat av: Dannisa! :)

SÅ SNYYYGGG min älskling!!!!! <3

2010-03-24 @ 22:13:21
URL: http://blankita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0