blää jobbig dag!

skit skön vår dag idag!:) varmt som fan! Jag och sham ville dra ut så jag drog med mig diesel till hundgården på söder som vi va på i lördags! När vi kom ditt så var det massa stora hundar som amstaff och dobermans, så jag blev lite orolig men sham sa att vi kan ha koll på Diesel!

Allt funkade hur bra som helst, sen kom Nathalie och Farida och vi alla solade och höll på.
Senare var det bara små hundar kvar och Diesel börja hänga med dem och sprang runt, dem sprang bakom ett berg och jag såg inte vart alla tog vägen. Efter ett tag så hörde vi ett skall och nån som pep, gick för o kolla läget så kommer Diesel sakta och arg och morrade åt en pincher som gick bakom honom. När jag kom fram till Diesel så såg jag massa blog på han och fattade att han hade blivit biten.

Ena örat hade börjat blöda efter ett stort hack! Självklart den drama queen jag e blev jag ledsen och lack som fan! och ville bara dra iväg Diesel därifrån. Genast kommer alla hundar runt om diesel och mig och Diesel blev orolig och börja morra och jag damp barnet själv börja skrika och lacka! Ägarna till dem andra hundarna påstår att dem inte såg vem det va men jag är säker på att det va hor pinchern som bet diesel för dem tjafsa innan!


En ägare hjälpte mig med asolsprit och vi rengjorde Diesels sår! Ringde såklart Thony så han och Rajjab kom med bil och körde honom till akuten!

Låter kanske dramatiskt men faktiskt alla hund ägare fattar va jag menar!!!!!!!

Nu är han hemma med bandage för hela huvudet och är på lugnande.... 5 stygn blev det! :(

Jobbig dag!!! Nu blir det att ta hand om min vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0