Im the baddest bitch and they dont call me that for nothing!

jag är seg som fan! e hemma med sham och shuna och segar bara! äntligen funkar min data igen och det e skönt...tack sham och shuna:)
Fan det är kallt som fan efter att ha varit en skön dag med sol men kan våren komma så man kan ha en bar jacka hela kvällen istället för att så fort klockan slår 8, att man måste ha vinter jacka för det är så jävla kallt!

har ni tänkt på hur folk är besatta att yttra sig så jävla mkt på facebook..... alla dessa bilder på hur folk festar och egentligen vill bara visa att man har ett "liv".... vad försöker man bevisa ... och att man alltid ska försöka va så retro som möjligt att göra sina bilder till lite cobra snake aktiga ...... det är lite fjantigt .. pallar inte .. hahah! Sen är man inte trött på hur folk alltid ska fjäääska..!
Fjäska till sthlms dj:s elr klubb ägare.... Suck it up n slapp the dick on their faces..!

Nu i sommar vill jag dra iväg med mina käraste utomlands, gärna nånstans där det är varmt och skönt så man kan njuta av värme och bästa sällskapet! Orkar inte med en hel sommar i Sthlm... va är det som ska hända här??

F2 terassen är ett oändligt tjat och även berns terassen .... det är en av dem få ställerna som sthlm har att erbjuda... med samma folk och samma attityd.... tierd of it..!!!

Sthlm behöver komma med nått nytt och inte samma skit!


well well... finns inget vin hemma så det kanske därför man e lite hater!! hahahah..:)
men hoppas alla sover gott..  sleep tight!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0