d e d

Fy fan!!!! har jobbat hel dag nu i två dagar och känner mig som en dööööd hora.... fan det känns i ryggen och på knäna.... fan inte kul alls!
Försöker hålla mig sysselsatt så tiden går snabbare..! Snackade med Dannisa i 3tim i tel och sen i slutet av dagen kom Danne och snackade lite!

Imorgon så slutar jag kl3 fööööööööööööööööööööööööööööööör skönt..:) då ska jag träffa jona och vi ska kolla kläder till festen på lördag och hitta nått till Thony... en födelsedags present... hmm va fan ska man köpa till den divan.. haha!

Shit undra hur det kommer bli på festen.. så mkt som jag och thony har räknat ut så är det mer än 30 pers.. sjukt mkt.. (nästan för mkt folk)
Men jag tror det kommer bli skiit kul men alla kompisar.. och sjukt kul att Julieth ska komma med sin kille (jonathans lillesyrra)... Det va hon jag firade i fredags... då jag va pinsam och blev för full och va tvungen att åka heeeeeem.... hahahah palla va 26 och dricka för mkt... pinsamt.. men d ska bli roligt som fan att hon förlåter mig och kommer hahahah:)


Just nu kollar jagifall det finns några nya sköna låtar.. hmmm hittade en gryym låt med Wiley....!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0