måndag bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Idag är en äckel dag då vädret suger och man är lite seg i bollen! jag och thony tvättar och står i och ska snart börja tvätta! Dags i veckan och börja söka jobb och fixxa lite med rese planer och så till sommaren!

Skatten tillbaka och det var juh ingen större hit.. men det fixxar sig..:) så länge man har mål som kommer det fixxa sig..:)
...
Sham kommer idag så vi kommer nog leka med Ledoro och diesel.....ska bli kul.... vissa vänner kan verkligen få en på bra humör..:)


Mitt mål just nu är att dra med min kärlek till NYC.... vill att vi ska uppleva allt tillsammans!! Se världen!! <3 <3

Älskar dig min Anka/Groda...! du e allt för mig..!


Kommentarer
Postat av: Jonathan

du e ankas apa...:):) ska ta dig på utflykt

2010-03-29 @ 16:23:21
Postat av: Anonym

sök jobb!

2010-03-29 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0