:)

Hade en soft dag idag! Träffade upp my girl Samantha, hanged around  träffade Thony och Rajjab! gick runt stan och kollade! sen drog my honey till jobbet och jag träffade upp Hottie Wottie Nadja!! vi köpte lite cider/öl och drog till Tanto och snackade massa skit! Riktigt Trevligt va det och kul! Gillar den tjejen asså!:)

Sen hem till Victor och kolla på Schlagern, vilket jag egentligen inte e så jävla insatt i men det va kul o se! Sverige kom juh inte ens me!!

asså det e juh inte Sveriges år!! Ingen VM & ingen Melodifestival! FUCK!!!! hahaha


men den tjejen som sjöng va söt!! hon borde gått vidare för hon så söt! Hon såg ut som en Astrid Lindgren flicka .. hahahah men skit söt!!!


Som sagt jag är inte insatt i Schlagern men den bästa som uppträtt och representerat Sverige men en grym låt är faktiskt Carola.. hahaha! See and decide!
okeeey skulle bara säga vilken jag tycker va värdig vinnare inom melodifestivalen..! Sååååå innan jag tappar min manlighet.. hahahah! så bjuder jag på

DAGENS LÅT!!!



Imorgon ska Diesel ääääntligen ta av stygnen!! så ska till Dr veterinären imorgon och va med jona hoppas jag!! saknat han sjukt mkt!! <3 så vi ska ta hand om vår son!!<3

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha puh att du la in en lite manligare låt efterpå ;)

2010-05-28 @ 09:31:46
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0