brain monday!

Shiieeethhh min hjärna funkar inte å bra idag, massa plugg och min hjärna håller på att sprängas!
Alla dessa glosor e fett jobbiga ... min hjärna e inte van hahah!

Hörde nyss att Nathalie inte alls mår bra i Chile, tydligen knasar hennes mage och hon har fått feber..:( Så fan hoppas allt blir bra... så det inte blir värre!

Den här veckan kommer va nice..! Skola imorgon, onsdag bio med Julia och Torsdag prov och fest på Salong Betong.... så d kommer bli nice... sen helgen blir jag hund fri.. Diesel ska till mina föräldrar... så det kommer va nice..!

Sham kommer hem på lördag natt så d kommer bli kul och se hur han har haft det... JAAA sen så ska resor betalas denna veckan...:)

Även Victors B-Day ska planeras!! 

Alot to handle men det kommer va skoJJ!

Mmmm bilder från helgen kommer inte upp... tänkte fan : Who gives a fuck om mina fyllo bilder..! hahaha

Tillbaka till pluggandet!!



BTW dagens låt blir den sköna "Expensive Preachings" av Minister Shamoun



Kommentarer
Postat av: lilly

Denna låt har räddat min sömnlöshet många gånger,den är saligt vacker!!! <3

2011-02-05 @ 10:42:41
URL: http://lindonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0