Lets Break the silence!

Ja då har man varit tyst ett tag och låtit bloggen ligga på is!
Men eftersom jag har några vänner som är utanför Sverige gränser, så vore det kul för dem och se vad som händer här i Sverige.
Jag bloggar enbart för dem, inte för att försöka " bli känd" med den utan mer för en egen dagbok och samt så vänner o familj kan ha lite koll på vad som händer i mitt liv.

Jag kommer så småning om göra om sidan så den blir lite mer nyare och frächare:)

SÅ va är det som hänt senaste tiden.... hmmm JOO! jag har börjat plugga up gamla ämnen som behövdes uppgraderas, det går faktiskt sjukt bra och jag är fett peppad på att fixxa dem nu!.. Sen så har man börjar planera massa resor för detta år vilket jag ser sjukt mkt fram emot.... I mars/ april blir det Barcelona och hälsa på Linda och ha sjukt kul.
New York blir det mot sommaren runt juni i 3 veckor .. och det kommer bli kul som fan. Än så länge är det bara jag och Victor som ska dra dit men förhoppningsvis så ska väll Shamoun oxå med om man pushar han lite.

Diesel e full vuxen och sprallig som fan... det roliga med honom är att man blir överaskad av han jämt. Han är som min lilla son... han är bäst..KÄRLEK TILL HONOM <3


Denna helg var faktiskt jävligt roligt! Fredags helt spontant så drog jag och Victor till Hor-borg bara vi två, och när det är bara jag och victor blir det alltid galet.. hahahah men det va skojj ...på väg in så träffade vi Julia och Farida .. så dem hängde vi med därinne... jävligt skojj!:)

Lördagen var också helt spontan :) Jag och Shamoun åkte till ångest Rissne till Dannisa och satt där och drack vin/öl och Bailys... haha vi hade faktiskt jävligt roligt. Sen så drog vi till söder och kollade på när Zhala uppträdde ... Det var riktigt skoj!
Sen drog vi ett gäng till Berns och hängde i källaren där och dansade hela natten... träningsverk dagen efter.. men det va riktigt kul!

Det va lite uppdatering om vad som har hänt lite kort sådär!

Hoppas alla mår bäst och så skriver jag snart igen om händelser, musik och bilder :)

//Damon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0